Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-27, 14:27   #1
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

V5 Charlottenlund 16.07 (27/8) - 10 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...b-ba2c5e89ae8e

Jag plockar själv "endast" fem andelar (10%) och systemet på 486 kronor lämnas endast in ifall alla andelar plockas. Jag kan tänka mig att plocka fem andelar till ifall det behövs. Men det finns plats för alla i nuläget.

Anser V86 vara extremt uselt när det går varje dag så avstår helt dessa tävlingar men tycker travet här i söder samt i grannlandet är mer intressant.

Visserligen en hyfsat favoritbetonad kupong men totalt tio hästar har under 10% av pengarna på sig och vi har sex hästar i avslutningen på 5% eller lägre samt en 6%-are i andra och två 56%-are i fjärde.

En favorit har jag avstått från, nr 3 (31%) i fjärde. En andrahandare, nr 1 (21%) i första är också bortplockad.

Så för den som vill ha lite nöje på eftermiddagen så finns chansen här.

Lagt mindre än timmen på att få ihop systemet och har inte läst alla intervjuer heller. Så det är upp till var och en att syna systemet och se ifall det faller inom ramarna för vad ni anser acceptabelt. Tycker dock mig ha hyfsat bra koll generellt när det gäller det danska travet!

Låset i tredje känns väldigt säkert även om bägge reserverna fanns med i tankarna.

Hästen jag saknar mest på systemet är nr 1 (17%) i andra avdelningen, Genova.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...b-ba2c5e89ae8e
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av ExtremtFattig den 2021-08-27 klockan 14:29.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-27, 15:10   #2
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

EJ INLÄMNAT!

Endast 30 andelar tagna! :(
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-27, 15:14   #3
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 199
Sharp$: 9465
Standard

Nöp 5 men det räckte inte
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-27, 16:52   #4
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Nöp 5 men det räckte inte
Med facit i hand så hade det blivit noll och intet men vi hade iaf med alla på ramen med reserverna. Dock var reserverna de som dominerade.

Inte nöjd med att det inte blev bättre men hade den gett 14K och vi missat antalet andelar kunde det varit mer jobbigt. Nu sparade vi alla en liten slant men hyfsat bra utdelning faktiskt!

Tack för förtroendet oavsett!
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td